Medewerker contractbeheer & planning

Home » Werken bij » Medewerker contractbeheer & planning

Als Medewerker Contractbeheer en planning ben jij het aanspreekpunt voor klanten. Dit betekent dat klanten met uiteenlopende vragen telefonisch of per e-mail bij jou terecht kunnen. Je kunt hierbij denken aan vragen over advies voor het juiste type blusmiddel, levertijden, vragen over de serviceverlening van het Veiligheidsinstituut, verkoopprijzen, facturatie en eventuele klachten.

Dit zijn je werkzaamheden:

  • commercieel en administratief beheer van contracten (waaronder ook het bewaken van de planning;
  • verwerken van offerteaanvragen en orders;
  • invoeren, muteren en controleren van gegevens in het planningsysteem;
  • een optimale commerciële en administratieve ondersteuning van de buitendienst.

Wie ben je:

  • Minimaal MBO denk- en werkniveau;
  • Enige werkervaring in een vergelijkbare functie is een pre;
  • Durft een collega op een positieve manier aan te spreken om zo het team beter te laten presteren;

Persoonlijk competenties:

  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • De drive om te leren (Interne) opleidingen zullen ertoe bijdragen dat je kunt groeien in deze functie;
  • Een gezonde dosis humor;
  • Enthousiasme en een team speler.

Solliciteren?
Wil jij een goede eerste indruk maken? Stuur ons dan je CV en een motivatie naar hr@veiligheidsinstituut.nl, waarin je laat zien waarom jij de geschikte kandidaat bent voor de betreffende functie.

Vragen over deze vacature?
hr@veiligheidsinstituut.nl | 088 -711 0 200